Home / De optimale klantbeleving van Talentem
De optimale klantbeleving van Talentem
Bij Talentem willen we een optimale klantbeleving bieden
We zijn erop gericht om écht contact te maken met onze klanten. We willen opdrachtgevers, kandidaten en alle andere betrokkenen een optimale klantbeleving bieden door een excellente prestatie te leveren en door het anders dan anderen te doen.
Met en bij alle stakeholders willen we hierbij een sfeer creëren van humor, lol en werkplezier.
Onze definitie van klantbeleving en een excellente prestatie is: het elke dag weer beter willen doen om de verwachtingen waar te maken en zoveel mogelijk te overtreffen.
Immers onze instelling is: “We doen ‘gewoon’ ons uiterste best om voor onze klanten het beste te regelen!”
” Geen ingewikkelde taal. Geen gedoe. Geen tierelantijnen. Wel streven naar perfectie. Dat is Talentem! “
We streven naar perfectie
Bevalt iets je niet aan een persoon of de werkwijze van Talentem? Vertel het ons alsjeblieft! Waarom?
We zijn niet perfect, we streven wel naar perfectie.
Wij maken gelukkig elke dag fouten en ook onze mensen ‘hebben hun dag wel eens niet’. Gelukkig, omdat we onze fouten graag te horen krijgen, hiervan willen leren, zodat we het de volgende keer beter kunnen doen. Dat is streven naar perfectie!
Respect voor wie iemand is
Als het gaat om de omgang met kandidaten: we hebben respect voor wie iemand is en proberen uit te vinden hoe we iemands talenten in kunnen zetten, zodat hij / zij het beste uit zichzelf krijgt.
Wij kijken naar de kracht van mensen, in plaats van hun tekortkomingen
We spiegelen uiteraard ook. Een uitslag van een recruitmentprocedure en assessment sluit niet altijd aan bij de wens of de verwachting. Dan is het zaak dat wij doen wat wij beloven: een optimale klantbeleving bieden door middel van een respectvolle benadering en een op klantbeleving gerichte uitleg.
Een basisregel bij klantbeleving is wat ons betreft: eerlijk duurt het langst. Juist ook bij ‘slecht nieuws’ zijn wij eerlijk en gericht op het bieden van een optimale klantbeleving.
Contact
Talentem Groep B.V.
Grote Voort 293-A
8041 BL Zwolle
Overige vestigingen
NIP geregistreerd
