Klanten blij maken

Klanten blij maken

Op de homepage van Talentem staat bewust aan het begin: "Wat doen wij? Klanten blij maken!" En dat is niet zonder reden. Dit doen wij omdat we dat 'gewoon' leuk vinden en zeker ook omdat onze stellige overtuiging is dat 'klanten blij maken' en met elkaar écht samenwerken het belangrijkste is voor het succes van een bedrijf.

En klanten zijn voor Talentem alle stakeholders: opdrachtgevers, kandidaten, medewerkers, leveranciers en alle andere betrokkenen.

Waar wijzelf blij van worden

Waar worden wijzelf blij van? Als we onze klanten blij hebben gemaakt, zoals:

  • Opleidingscoördinator Rob: "De kandidaten kwamen enthousiast terug en waren zeer tevreden over de assessmentdag. Jullie zeggen niet alleen dat jullie het positief benaderen en het anders doen, jullie doen het ook! We zijn zeer tevreden en een volgende keer gaan we zeker de assessments weer aan jullie uitbesteden."
  • Ondernemer Richard die zijn dochter en zoon heeft laten deelnemen aan het bedrijfsopvolging assessment van Talentem: "Ze vonden het beiden erg leuk om te doen en voelden zich gewaardeerd, zowel in ontvangst als bij het voeren van de gesprekken."
  • Kandidaat Sander: "Ik heb het ervaren als een prettig gesprek, dank je wel voor het rapport!"
  • HR Manager Robine: "Het waren drie uitgebreide en gedegen recruitment processen en de geplaatste kandidaten passen goed bij onze organisatie."
  • Manager Michelle over ondernemer Marcel Tillema: "Mooi hoe je steeds optimistisch onderweg bent."
  • HRM Manager Marc: "Het evaluatie gesprek met jullie, na de assessments met vier van onze medewerkers, was zeer nuttig en verhelderend. Zo horen we samen te werken! De manager van de betrokkenen gaat binnenkort ook deelnemen aan het assessment center van Talentem."
  • Leverancier Klaas (internetmarketing). "Mooi dat jullie ons geïntroduceerd hebben bij een opdrachtgever van Talentem. Dank daarvoor!"
  • Psycholoog Ayla: "Ik ga weer studeren, totaal iets anders dan psychologie. Ik heb het zo naar mijn zin bij Talentem omdat we het écht anders doen, dus kan ik blijven?" Ayla is nog steeds bij ons in dienst als oproepkracht.

Mocht je deze klanten zelf willen spreken? Talentem brengt je natuurlijk graag met hen of andere referenties in contact. Bel ons via onderstaand telefoonnummer of druk op de groene button om contact met Talentem op te nemen.

Contact | 085 -1304676


Assessment | Recruitment | Interim HR

Veelgestelde vragen

Geen ingewikkelde taal.
Geen gedoe.
Geen tierelantijnen.
Wel streven naar perfectie.
Dat is Talentem!

Talentem Groep B.V gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close